8 redenen 2016-10-17T10:34:44+00:00

Waarom Cramer Accountants en Belastingadviseurs Haarlem?

Onze kracht? Wij hebben grote affiniteit met de ondernemer achter de onderneming. De mens achter de ondernemer! Onze signatuur? Daadkracht, kwaliteit en betrokkenheid, zowel in advies als in ondersteuning en uitvoering.

1. Onze uitstekende reputatie

Cramer Accountants is al meer dan veertig jaar een begrip in Haarlem en heeft een uitstekende reputatie op het gebied van accountancy en belastingadviezen en financiële dienstverlening in het algemeen.

2. Onze deskundigheid

Bij Cramer Accountants werken zeer ervaren medewerkers met een hoog opleidingsniveau, die regelmatig worden bijgeschoold. Daarnaast zijn wij lid van de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA), het Register Belastingadviseurs (RB) en het Register Estate Planners (REP). De NBA toetst periodiek de kwaliteit van haar leden. Voor deze toetsing zijn wij glansrijk geslaagd.

3. Onze allround aanpak

Cramer Accountants heeft de beschikking over accountants, fiscalisten en (salaris-) administratiemedewerkers. We beschikken hierdoor over alle denkbare kennis om u op een breed terrein te ondersteunen. Bij ons kunt u voor de administratieve verwerking van uw bedrijfsfinanciën terecht met vrijwel elk boekhoudpakket – wij zijn pakketonafhankelijk. Ook voor online boekhouden bent u bij ons aan het goede adres. Ook als u uw administratie wilt boeken bij ons op kantoor, dan geldt: van harte welkom!

4. Onze ideale omvang

Cramer Accountants heeft precies de juiste omvang. Groot genoeg om alle kennis in huis te hebben om u optimaal van dienst te zijn. En bescheiden genoeg om flexibel te blijven en snel te reageren op uw vragen en de meeste medewerkers. Wij zijn er trots op dat onze medewerkers u persoonlijk kennen. Daarnaast bent u bij ons verzekerd van een vast aanspreekpunt.

5. Onze online samenwerking

Wij koesteren het persoonlijk contact met onze klanten, maar gaan graag ook met de tijd mee. Daarom werken wij met veel van onze klanten via ‘client portals’. Zij kunnen via onze website inloggen op hun portaal, waarmee zij 24/7 inzicht hebben in hun dossiers.

6. Ons netwerk

Wij hebben op een breed terrein kennis in huis, maar aarzelen niet om zonodig specialisten in te schakelen. Wij beschikken over een ruim netwerk van o.a. advocaten, notarissen en pensioenadviseurs.

7. Onze duidelijkheid

Wij zijn graag duidelijk. Wij houden niet van wollig taalgebruik en blabla, maar bieden liever praktische en heldere, bruikbare adviezen. De afhandeling van vragen vindt in de regel binnen 24 uur plaats en zonodig sneller. Duidelijkheid bieden wij ook bij het factureren. Wij sturen onze klanten maandelijks een specificatie van de verrichte werkzaamheden.

8. Onze tarieven

Omdat wij geen groot kantoor zijn met hoge overheadkosten, kunnen wij u van dienst zijn tegen scherpe tarieven, die gunstig afsteken bij wat gebruikelijk is in deze branche.

 

Bent u voldoende overtuigd, of wilt u graag nog meer over ons weten, neem dan contact op met Remco de Boer, Sjoerd Moll of Peter Vosters (telefoon 023-5316255) voor een kennismakingsgesprek.